Strict Standards: Declaration of CuserActive::testRole() should be compatible with Cuser::testRole() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cdudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ckudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cdyrudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Clogistyka::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ccok::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cspedycja::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ccemex::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php:2) in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/newsShowNews.php on line 6

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php:2) in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/newsShowNews.php on line 6
CEMEX Polska
Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.
Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Prywatności

Szanowny Kliencie,
Od dnia 25 maja 2018 roku, zaczyna obowiązywać unijne rozporządzenie, dotyczące ochrony danych osobowych - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO").

Nowe Rozporządzenie nakłada na CEMEX Polska Sp. z o.o., jako administratora Twoich danych osobowych, obowiązek dostosowania do nowych wymogów należytego przetwarzania danych osobowych poprzez aktualizację procedur i dokumentów, w tym m.in. Regulaminów oraz Polityki Prywatności.

W związku z powyższym poniżej zamieszczamy link do Polityki Prywatności.

Ochrona Danych Osobowych
Ochrona Twojej prywatności jest dla nas ważna, dlatego staramy się w możliwie najbardziej przejrzysty sposób pokazać, w jaki sposób wykorzystywane są Twoje dane. Przedstawiamy naszą zaktualizowaną Politykę Prywatności, która szczegółowo wyjaśnia:

  • w jaki sposób zbieramy Informacje o Tobie;
  • w jaki sposób wykorzystujemy Informacje, które zbieramy;
  • w jaki sposób możesz nas poinformować, jeśli wolisz ograniczyć korzystanie z tych Informacji;
  • jakie stosujemy procedury, aby chronić prywatność Twoich Informacji.

  • Nasze wartości
    CEMEX - dlaczego właśnie My i Ty? Co nas wyróżnia i dlaczego tworzymy dla Ciebie?
  • Ekosystem biznesu
    Biznes - budowanie relacji i dobre praktyki. Jak zyskać przewagę na rynku i wyrobić markę?
  • Główka pracuje
    Innowacyjne podejście i usprawnianie procesów: technologie, produkty i rozwiązania.
  • Punkt widzenia
    Plusy i minusy branży budowlanej. Sytuacja na rynku, zabezpieczenie transakcji, finanse oraz BHP.
  • Centrum Wszechświata
    Jesteś najważniejszy - Twoje sukcesy, wybory i dylematy. Opisz to, co dla Ciebie najważniejsze.
  • Trudne decyzje
    Budować…tak, ale jak? Realizacja projektów, kogo zatrudniać i czy jest możliwe eko-budowanie?
  • Szpilki na budowie
    Czy budowanie to męska domena? Co kobiety wiedzą o budowie i jak radzą sobie z fachowcami?
  • Futurystyka
    Nowe trendy i wizja przyszłości. Ciekawe rozwiązania i jak powinno być - "skarbnica pomysłów".
  • Co w trawie piszczy?
    To warto wiedzieć: aktualności, ciekawostki z życia, prasówka.
  • "Po godzinach"
    Hobby nas buduje! Relaks i zainteresowania, ciekawe zajęcia i rzeczy polecane.


CEMEX zaufany partner w biznesie – wyniki badania satysfakcji Klientów

Ponad 98% ankietowanych uważa CEMEX Polska za firmę godną polecenia. Ta doskonała ocena jak i pozostałe wyniki zostały opracowane na podstawie badania satysfakcji Klientów CEMEX, które zostało przeprowadzone pod koniec ubiegłego roku. Uzyskane opinie i oceny stanowi doskonałe źródło ważnych informacji, które w znacznym stopniu pomagają w poznaniu potrzeb i oczekiwań naszych Partnerów handlowych. Zapraszam do ich przeczytania.

Od początku naszych badań stosujemy te same metodologie. Analiza danych oparta jest na odpowiedziach uzyskanych w czasie ankiety telefonicznej. W ubiegłym roku została zmieniona jedynie częstotliwość przeprowadzonych badań. Zrezygnowaliśmy z badania przed sezonem i przeprowadzamy tylko jedno badanie na koniec głównego sezonu sprzedażowego na przełomie listopada i grudnia. Wyniki ostatniego badania zostały opracowane na grupie stanowiącej blisko 30% Klientów aktywnie współpracujących z CEMEX. Dzięki tak licznej reprezentacji mieliśmy możliwość przeprowadzenia szczegółowego badania, którego wybranymi wynikami chcemy się z Państwem podzielić:

93% Klientów jest zadowolonych z terminowości dostaw

Ponad 92% ankietowanych bardzo dobrze ocenia pracę Kierowników Sprzedaży

Ponad 92% Klientów jest zadowolonych z usług oferowanych przez Dział Doradztwa Technicznego

Ponad 91% Klientów bardzo dobrze ocenia usługi oferowane przez Centrum Obsługi Klienta

Jako główny element, którym Klienci sugerują się przy zakupie produktów CEMEX jest ich niezmiennie wysoka jakość. Dodatkowo respondenci wskazywali także na zadowolenie swoich Klientów, wieloletnią współpracę, znaną markę i bardzo dobrą obsługę na różnych płaszczyznach.

Wartym podkreślenia jest fakt, że ponad 98% respondentów deklaruje chęć dalszej współpracy i jest gotowa polecić naszą firmę jako partnera w biznesie. Bardzo nas cieszy, wysoki poziom satysfakcji naszych Klientów, którzy niezmiennie i bardzo dobrze oceniają wzajemną współpracę.

Badanie dostarczyło nam także wiedzę na temat dziedzin, w których Klienci oczekiwaliby poprawy lub korekty działań. Niektóre z nich, jak na przykład poprawa jakości i szybkości

w przekazywaniu dokumentacji handlowej została już wdrożona, dzięki zmianie operatora pocztowego, inne sugestie wymagają dodatkowej i pogłębionej analizy.

Każda przekazana informacja w trakcie ankiety jest dla nas wartościowa i będzie wskazówką do usprawnienia wzajemnej współpracy. Jesteśmy bardzo wdzięczni naszym Klientom za udział w ankiecie i przekazanie wszystkich wartościowych odpowiedzi.

Wyślij do znajomego
Komentuj na forum
Brak komentarzy na forum

Oceń artykuł:

data publikacji: 07.02.2017

autor: Arkadiusz Ulanowski
Koordynator Centrum Obsługi Klienta. W branży cementowej działa od roku 1997. Wcześniej zajmował stanowiska w Zespole Zarządzania Relacjami z Klientem oraz odpowiadał za zarządzanie bazami danych. Za swój największy sukces uważa udział we wdrożeniu systemu SAP CRM w CEMEX Polska.







Zapisz się na Biuletyn: