Strict Standards: Declaration of CuserActive::testRole() should be compatible with Cuser::testRole() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cdudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ckudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cdyrudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Clogistyka::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ccok::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cspedycja::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ccemex::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php:2) in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/newsShowNews.php on line 6

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php:2) in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/newsShowNews.php on line 6
CEMEX Polska
Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.
Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Prywatności

Szanowny Kliencie,
Od dnia 25 maja 2018 roku, zaczyna obowiązywać unijne rozporządzenie, dotyczące ochrony danych osobowych - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO").

Nowe Rozporządzenie nakłada na CEMEX Polska Sp. z o.o., jako administratora Twoich danych osobowych, obowiązek dostosowania do nowych wymogów należytego przetwarzania danych osobowych poprzez aktualizację procedur i dokumentów, w tym m.in. Regulaminów oraz Polityki Prywatności.

W związku z powyższym poniżej zamieszczamy link do Polityki Prywatności.

Ochrona Danych Osobowych
Ochrona Twojej prywatności jest dla nas ważna, dlatego staramy się w możliwie najbardziej przejrzysty sposób pokazać, w jaki sposób wykorzystywane są Twoje dane. Przedstawiamy naszą zaktualizowaną Politykę Prywatności, która szczegółowo wyjaśnia:

  • w jaki sposób zbieramy Informacje o Tobie;
  • w jaki sposób wykorzystujemy Informacje, które zbieramy;
  • w jaki sposób możesz nas poinformować, jeśli wolisz ograniczyć korzystanie z tych Informacji;
  • jakie stosujemy procedury, aby chronić prywatność Twoich Informacji.

  • Nasze wartości
    CEMEX - dlaczego właśnie My i Ty? Co nas wyróżnia i dlaczego tworzymy dla Ciebie?
  • Ekosystem biznesu
    Biznes - budowanie relacji i dobre praktyki. Jak zyskać przewagę na rynku i wyrobić markę?
  • Główka pracuje
    Innowacyjne podejście i usprawnianie procesów: technologie, produkty i rozwiązania.
  • Punkt widzenia
    Plusy i minusy branży budowlanej. Sytuacja na rynku, zabezpieczenie transakcji, finanse oraz BHP.
  • Centrum Wszechświata
    Jesteś najważniejszy - Twoje sukcesy, wybory i dylematy. Opisz to, co dla Ciebie najważniejsze.
  • Trudne decyzje
    Budować…tak, ale jak? Realizacja projektów, kogo zatrudniać i czy jest możliwe eko-budowanie?
  • Szpilki na budowie
    Czy budowanie to męska domena? Co kobiety wiedzą o budowie i jak radzą sobie z fachowcami?
  • Futurystyka
    Nowe trendy i wizja przyszłości. Ciekawe rozwiązania i jak powinno być - "skarbnica pomysłów".
  • Co w trawie piszczy?
    To warto wiedzieć: aktualności, ciekawostki z życia, prasówka.
  • "Po godzinach"
    Hobby nas buduje! Relaks i zainteresowania, ciekawe zajęcia i rzeczy polecane.


Poradnik: Wyniki badania satysfakcji Klientów

Z konsultacji na Forum "Dzień z Ekspertem” został przygotowany materiał, w którym prezentujemy informacje,  dotyczące naszego ostatniego badania opinii klientów.  Wskazujemy jaki cel sobie stawiamy wykonując to badanie i z jakich metod korzystamy. Zachęcamy  do pobrania poradnika z naszej eBiblioteki.

W ramach Dzień z Ekspertem w dn. 09.02.17., pt.: CEMEX zaufany partner w biznesie – wyniki badania satysfakcji Klientów, nasz ekspert Arkadiusz Ulanowski odpowiadał na pytania on-line, m.in.:

  • Z jakich metod korzystacie przy przeprowadzaniu badania? Korzystacie może z jakichś sprawdzonych wzorów czy opracowaliście własną metodę?
    Metodologia badanie została opracowana w naszej firmie w 2009. W tym też roku, dokładanie w sierpniu po raz pierwszy przeprowadziliśmy badanie. Od tego czasu metodologia nie uległa zmianie i składa się z ankiety telefonicznej oraz szczegółowej analizy badanych dziedzin w oparciu o uzyskane informacje z ankiet. Jedyny element, który jest zmienny to ilość pytań w ankiecie, która oprócz stałych pytań zawiera w zależności od badanie od 1 do 3 dodatkowych. Metoda badawcza, którą przyjęliśmy w miarodajny sposób pomaga nam w badaniu w satysfakcji naszych Klientów i w naszej ocenie jest wysoce efektywna.

  • Jaki cel stawiacie sobie przy wykonywaniu tego typu badań?Naszym celem jest pozyskanie informacji od naszych Klientów na temat wzajemnej współpracy. Chcemy dowiedzieć się, co sądzą i jak oceniają naszą aktywność w poszczególnych dziedzinach na przykład takich: usługi Doradztwa Technicznego, terminowość dostaw, wsparcie Kierowników Sprzedaży, czy Centrum Obsługi Klienta. Informacje, które otrzymujemy są szczegółowo analizowane, a uzyskane wnioski potwierdzają słuszność i właściwy kierunek naszej współpracy lub wskazują na dziedziny, w których Klienci sugerują własne rozwiązania lub oczekują określonych zmian.


W trakcie Dnia z Ekspertem dyskusja była prowadzona w 3 tematach:

I Cele badania satysfakcji
       
a. Jaki cel stawiacie sobie przy wykonywaniu tego typu badań?
b. Co dzieje się z wynikami badań? Czy na ich podstawie przygotowujecie jakieś rekomendacje by poprawić działalność swojej firmy?
II Sposoby badania satysfakcji      
a. Z jakich metod korzystacie przy przeprowadzaniu badania? Korzystacie może z jakichś sprawdzonych wzorów czy opracowaliście własną metodę?
b. Czy wszyscy klienci z czasem zostaną objęci badaniem satysfakcji klienta? Czy może tylko na pewnej grupie stałej je przeprowadzacie?
c. Jak często przeprowadzane są takie badania przez CEMEX? Od czego zależy częstotliwość przeprowadzania badań?
d. Jak przeprowadzać badanie, konstruować pytania, by wyniki odzwierciedlały jak najbardziej stan faktyczny, były miarodajne?
e. Czy badanie powinno mieć zawszę tę samą formułę czy za każdym razem inną?
f. Jak prawidłowo przeprowadzać badania satysfakcji klienta? Jakie błędy najczęściej popełniają firmy robiąc takie badanie?
III Wyniki badania         
a. Gdzie mogę zapoznać się z wynikami badań prowadzonych przez CEMEX?
b. Panie Arku, jak Pan ocenia ostatnie badanie? Wypada lepiej czy gorzej niż poprzednie?

Cykl prowadzonych konsultacji: „Ekspert Radzi - Dzień z Ekspertem” na Forum, obejmuje szerokie spektrum tematów specjalistycznych. Współpracujemy z Ekspertami z różnych dziedzin, którzy chętnie prowadzą konsultacje i udzielają informacji o aktualnych wydarzeniach, trendach występujące w branży budowlanej itp. Formuła dyskusji „online” zachęca do udziału i zadawania pytań, na które natychmiast można otrzymać odpowiedź. Zachęcamy do odwiedzania Forum.

Wyślij do znajomego
Komentuj na forum
Brak komentarzy na forum

Oceń artykuł:

data publikacji: 27.02.2017

autor: Renata Markowska-Cisak
Specjalista Rozwoju Sprzedaży - zarządzanie projektami oraz koordynowanie działań promocyjnych wspierających siły sprzedaży. Rozwój e-commerce (e-faktura, e-cemex.pl , administrowanie Blog i Forum, projektowanie stron www i rozwiązań CRM) oraz optymalizowanie procesów biznesowych.







Zapisz się na Biuletyn: