Strict Standards: Declaration of CuserActive::testRole() should be compatible with Cuser::testRole() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cdudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ckudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cdyrudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Clogistyka::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ccok::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cspedycja::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ccemex::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php:2) in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/newsShowNews.php on line 6

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php:2) in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/newsShowNews.php on line 6
CEMEX Polska
Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.
Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Prywatności

Szanowny Kliencie,
Od dnia 25 maja 2018 roku, zaczyna obowiązywać unijne rozporządzenie, dotyczące ochrony danych osobowych - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO").

Nowe Rozporządzenie nakłada na CEMEX Polska Sp. z o.o., jako administratora Twoich danych osobowych, obowiązek dostosowania do nowych wymogów należytego przetwarzania danych osobowych poprzez aktualizację procedur i dokumentów, w tym m.in. Regulaminów oraz Polityki Prywatności.

W związku z powyższym poniżej zamieszczamy link do Polityki Prywatności.

Ochrona Danych Osobowych
Ochrona Twojej prywatności jest dla nas ważna, dlatego staramy się w możliwie najbardziej przejrzysty sposób pokazać, w jaki sposób wykorzystywane są Twoje dane. Przedstawiamy naszą zaktualizowaną Politykę Prywatności, która szczegółowo wyjaśnia:

  • w jaki sposób zbieramy Informacje o Tobie;
  • w jaki sposób wykorzystujemy Informacje, które zbieramy;
  • w jaki sposób możesz nas poinformować, jeśli wolisz ograniczyć korzystanie z tych Informacji;
  • jakie stosujemy procedury, aby chronić prywatność Twoich Informacji.

  • Nasze wartości
    CEMEX - dlaczego właśnie My i Ty? Co nas wyróżnia i dlaczego tworzymy dla Ciebie?
  • Ekosystem biznesu
    Biznes - budowanie relacji i dobre praktyki. Jak zyskać przewagę na rynku i wyrobić markę?
  • Główka pracuje
    Innowacyjne podejście i usprawnianie procesów: technologie, produkty i rozwiązania.
  • Punkt widzenia
    Plusy i minusy branży budowlanej. Sytuacja na rynku, zabezpieczenie transakcji, finanse oraz BHP.
  • Centrum Wszechświata
    Jesteś najważniejszy - Twoje sukcesy, wybory i dylematy. Opisz to, co dla Ciebie najważniejsze.
  • Trudne decyzje
    Budować…tak, ale jak? Realizacja projektów, kogo zatrudniać i czy jest możliwe eko-budowanie?
  • Szpilki na budowie
    Czy budowanie to męska domena? Co kobiety wiedzą o budowie i jak radzą sobie z fachowcami?
  • Futurystyka
    Nowe trendy i wizja przyszłości. Ciekawe rozwiązania i jak powinno być - "skarbnica pomysłów".
  • Co w trawie piszczy?
    To warto wiedzieć: aktualności, ciekawostki z życia, prasówka.
  • "Po godzinach"
    Hobby nas buduje! Relaks i zainteresowania, ciekawe zajęcia i rzeczy polecane.


Podstawa dobrej współpracy

Dobre poznanie potrzeb i oczekiwań Partnerów biznesowych, a co za tym idzie, zastosowanie działań optymalizujących współpracę może prowadzić do wzrostu satysfakcji Klientów. Nieustanna analiza potrzeb i budowanie relacji, jest fundamentem współpracy i może sprzyjać odniesieniu sukcesu rynkowego.


Dowiedzieć się jak Klienci postrzegają i oceniają współpracę z firmą, co jest dla nich ważne i kluczowe, a z drugiej strony, co chcieliby zmienić lub poprawić to wiedza ważna i potrzebna w każdej firmie. Szczegółowa analiza otrzymanych wyników jest zatem doskonałym źródłem danych na podstawie, których można zaobserwować i wyodrębnić obszary we wzajemnej współpracy, które powinny być kontynuowane bądź przeciwnie zmienione i dostosowane do zmieniających się potrzeb Klienta.  

Pod koniec ubiegłego roku przeprowadziliśmy ankietę telefoniczną na podstawie, której zostały opracowane szczegółowe wyniki. Ostatnie badanie zostało przeprowadzone na grupie stanowiącej ok. 27% Klientów aktywnie współpracujących z CEMEX. Dzięki dużej liczbie respondentów mieliśmy możliwość na przeprowadzenie szczegółowego badania, którego wybranymi wynikami chcemy się z Państwem podzielić:


  • Ponad 97% Klientów uważa CEMEX za firmę godną polecenia.
  • 93% ankietowanych bardzo dobrze ocenia pracę Służb Sprzedaży
  • 92% Klientów jest zadowolonych z terminowości dostaw
  • Ponad 91% Klientów bardzo dobrze ocenia współpracę z Centrum Obsługi Klienta


Wartym podkreślenia jest fakt, że bardzo duża część respondentów deklarują chęć dalszej współpracy i jest gotowa polecić naszą firmę jako partnera do współpracy. W badaniu widać, że Klienci wysoko cenią markę CEMEX, wieloletnią współpracę i ogólnie bardzo dobrą obsługę na różnych płaszczyznach.
Badanie dostarczyło nam również wiedzę na temat dziedzin, w których Klienci oczekiwaliby poprawy lub korekty działań. Takie informacje są dla nas szczególnie cenne i będą wskazówką do usprawnienia współpracy i dostosowaniu naszej oferty do ich oczekiwań.

Dziękujemy naszym Klientom, że tak wielu z nich poświęciło czas aby podzielić się swoimi opiniami. Wierzymy, że dzięki lepszemu poznaniu potrzeb i oczekiwań możemy osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty we wzajemnej współpracy. Odpowiedzi jakie uzyskaliśmy wspierają nas w podejmowaniu stosownych działań w zakresie rozwoju naszych produktów i usług, tak aby Klient był zawsze w centrum uwagi.

Wyślij do znajomego
Komentuj na forum
Brak komentarzy na forum

Oceń artykuł:

data publikacji: 09.02.2018

autor: Renata Markowska-Cisak
Specjalista Rozwoju Sprzedaży - zarządzanie projektami oraz koordynowanie działań promocyjnych wspierających siły sprzedaży. Rozwój e-commerce (e-faktura, e-cemex.pl , administrowanie Blog i Forum, projektowanie stron www i rozwiązań CRM) oraz optymalizowanie procesów biznesowych.







Zapisz się na Biuletyn: