Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.
Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Prywatności

Szanowny Kliencie,
Od dnia 25 maja 2018 roku, zaczyna obowiązywać unijne rozporządzenie, dotyczące ochrony danych osobowych - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO").

Nowe Rozporządzenie nakłada na CEMEX Polska Sp. z o.o., jako administratora Twoich danych osobowych, obowiązek dostosowania do nowych wymogów należytego przetwarzania danych osobowych poprzez aktualizację procedur i dokumentów, w tym m.in. Regulaminów oraz Polityki Prywatności.

W związku z powyższym poniżej zamieszczamy link do Polityki Prywatności.

Ochrona Danych Osobowych
Ochrona Twojej prywatności jest dla nas ważna, dlatego staramy się w możliwie najbardziej przejrzysty sposób pokazać, w jaki sposób wykorzystywane są Twoje dane. Przedstawiamy naszą zaktualizowaną Politykę Prywatności, która szczegółowo wyjaśnia:

  • w jaki sposób zbieramy Informacje o Tobie;
  • w jaki sposób wykorzystujemy Informacje, które zbieramy;
  • w jaki sposób możesz nas poinformować, jeśli wolisz ograniczyć korzystanie z tych Informacji;
  • jakie stosujemy procedury, aby chronić prywatność Twoich Informacji.

  • Nasze wartości
    CEMEX - dlaczego właśnie My i Ty? Co nas wyróżnia i dlaczego tworzymy dla Ciebie?
  • Ekosystem biznesu
    Biznes - budowanie relacji i dobre praktyki. Jak zyskać przewagę na rynku i wyrobić markę?
  • Główka pracuje
    Innowacyjne podejście i usprawnianie procesów: technologie, produkty i rozwiązania.
  • Punkt widzenia
    Plusy i minusy branży budowlanej. Sytuacja na rynku, zabezpieczenie transakcji, finanse oraz BHP.
  • Centrum Wszechświata
    Jesteś najważniejszy - Twoje sukcesy, wybory i dylematy. Opisz to, co dla Ciebie najważniejsze.
  • Trudne decyzje
    Budować…tak, ale jak? Realizacja projektów, kogo zatrudniać i czy jest możliwe eko-budowanie?
  • Szpilki na budowie
    Czy budowanie to męska domena? Co kobiety wiedzą o budowie i jak radzą sobie z fachowcami?
  • Futurystyka
    Nowe trendy i wizja przyszłości. Ciekawe rozwiązania i jak powinno być - "skarbnica pomysłów".
  • Co w trawie piszczy?
    To warto wiedzieć: aktualności, ciekawostki z życia, prasówka.
  • "Po godzinach"
    Hobby nas buduje! Relaks i zainteresowania, ciekawe zajęcia i rzeczy polecane.


CEMEX firmą godną zaufania - wyniki badań

Wyniki ostatniego badania satysfakcji Klientów pokazały, że aż 98% ankietowanych uważa CEMEX za firmę godną zaufania i polecenia. Pozyskane dane są dla nas szczególnie cenne, stanowią bowiem podstawę do wprowadzania nowych rozwiązań, ciągłego udoskonalania współpracy i dostosowania naszej oferty do oczekiwań Klientów.

Od kilku lat, a dokładnie od 2009 roku, CEMEX prowadzi cykliczne ( dwa razy w roku) badania poziomu satysfakcji Klientów, w oparciu o ankiety telefoniczne. Ostatnie badanie zostało przeprowadzone pod koniec ubiegłego roku, po zakończonym ścisłym sezonie sprzedaży. Szczegółowa analiza zebranych informacji pomaga nam w podejmowaniu działań zbliżonych do oczekiwań naszych Klientów, na wprowadzaniu rozwiązań, które wierzymy czynią naszą współpracę jeszcze lepszą i bardziej wydajną.

Oprócz przyznania bardzo wysokiej oceny wskazującej na zaufanie Klientów do naszej firmy, również i w inne dziedziny zostały pozytywnie ocenione.

  • Ponad 97% Klientów zadeklarowało dalszą współpracę z CEMEX
  • Blisko 95% Klientów jest zadowolonych z terminowości dostaw
  • 93% respondentów wysoko oceniło współpracę z Kierownikami Sprzedaży
  • Prawie 92% ankietowanych pozytywnie ocenia ogólną działalność CEMEX

Wysoko ocenione zostały także Centrum Obsługi Klienta, asortyment produktowy oraz jakość naszych produktów, która była wymieniana jako główny czynnik brany pod uwagę przez Klientów przy zakupie naszych produktów.

W ankiecie poza pytaniami standardowymi, znalazły się również pytania dodatkowe. W tym badaniu, Klienci zostali poproszeni o wybór najbardziej wartościowych elementów z naszej oferty wartości. Najwięcej głosów zostało oddanych na: usługi związane z Doradztwem Technicznym, usługami transportowymi oraz na naszą ofertę produktową.

Ankietowani wskazali jednocześnie miejsca, gdzie oczekiwaliby poprawy działań. Uzyskane informacje są dla nas szczególnie cenne i będą wskazówką do usprawnienia współpracy i dostosowania naszej oferty oraz działań biznesowych do oczekiwań Klientów.

Zapraszam do udziału w dyskusji na Forum pt. Wyniki badania opinii klientów, którą poprowadzę on-line, już w najbliższy czwartek 25.02.2016 r.
Wyślij do znajomego
Komentuj na forum
Brak komentarzy na forum

Oceń artykuł:

data publikacji: 19.02.2016

autor: Arkadiusz Ulanowski
Koordynator Centrum Obsługi Klienta. W branży cementowej działa od roku 1997. Wcześniej zajmował stanowiska w Zespole Zarządzania Relacjami z Klientem oraz odpowiadał za zarządzanie bazami danych. Za swój największy sukces uważa udział we wdrożeniu systemu SAP CRM w CEMEX Polska.







Zapisz się na Biuletyn: